Παρουσίαση της επιστημονικής μελέτης του ΕΑΓΜΕ στο ΓΕΛ Άνδρου

Αύριο Παρασκευή 8 Μαίου, στον πολυχώρο του ΓΕΛ στη Χώρα, θα πραγματοποιηθεί η ενημερωτική παρουσίαση της  επιστημονικής μελέτης του ΕΑΓΜΕ, με θέμα:

«Ο Υδροφόρος Ορίζοντας και η Αξιοποίηση του Υδάτινου Δυναμικού της Άνδρου».

​Την παρουσίαση θα πραγματοποιήσει ο Καθηγητής κ. Π. Σαμπατακάκης πλαισιωμένος από διακεκριμένη ομάδα επιστημόνων. 

Πρόκειται για μια κρίσιμη ενημερωτική εκδήλωση που αφορά το μέλλον των υδάτινων πόρων του νησιού μας.

​Ώρα Προσέλευσης: 18:30 – 19:00

​Ώρα Έναρξης: 19:00

​Η παρουσία σας και η συμμετοχή σας στη συζήτηση που θα ακολουθήσει είναι ιδιαίτερα σημαντική.

ΠΗΓΗ: www.facebook.com/sousoudis

Boul_boul

Καθημερινή ενημέρωση για όσα συμβαίνουν στην Άνδρο, με ιδιαίτερη έμφαση στο χωριό Λειβάδια. Ἄννα Μ. Βούλγαρη

2 Σχόλια

  1. Καλημέρα στην όμορφη Κέντρο Siri Άνδρο από την όμορφη Νέα Υόρκη
    Λόγια λόγια λόγια της καραβανάς Εάν δε γίνουν δύο φυσικές λίμνες να μαζεύουμε τα νερά μας δε γίνεται τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαμολάκες Θόδωρε να γίνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Νεότερη Παλαιότερη