Ολοκληρώθηκε το έργο αποκατάστασης στο γεφυράκι της Φυρόης


Ολοκληρώθηκε ένα σημαντικό έργο αποκατάστασης στο γεφυράκι της "Φυρόης".

​Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι εργασίες επισκευής και ανακατασκευής του τοιχίου στη Φυρόη, που συγκρατούσε το γεφύρι και το οποίο είχε καταστραφεί κατά τη διάρκεια της χειμερινής θεομηνίας.

​Παράλληλα με την ανακατασκευή του τοιχίου, πραγματοποιήθηκαν εκτεταμένες εργασίες καθαρισμού, κατά τις οποίες απομακρύνθηκαν τόνοι φερτών υλικών που είχαν συσσωρευτεί από την κατολίσθηση του βουνού λόγω της σφοδρής καταιγίδας.

​Το έργο υλοποιήθηκε ύστερα από τη σχετική μελέτη αποκατάστασης που εκπόνησε η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, ενώ η χρηματοδότησή του καλύφθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του Δήμου.

 Πρόκειται για μια καίρια παρέμβαση, καθοριστική για την ασφάλεια και την ομαλή διέλευση των κατοίκων και των οχημάτων στην περιοχή της Φυρόης, κάτω από το χωριό Υψηλού.

ΠΗΓΗ: www.facebook.com/dimos.androu

Boul_boul

Καθημερινή ενημέρωση για όσα συμβαίνουν στην Άνδρο, με ιδιαίτερη έμφαση στο χωριό Λειβάδια. Ἄννα Μ. Βούλγαρη

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη