Yalom, Yalom μια φορά είναι τα νιάτα!


Η αγαπημένη παιδική μου φίλη Κούλα την ώρα που κάνει πράξη τα διδάγματα του Yalom : γλέντα τα χρόνια, γλέντα τα! Φυσικά Κουντούμετρο παρακολούθησα τη διάλεξη και μ' αρέσε πολύ αυτός ο γοητευτικός λεβεντόγερος. Για τον Yalom διαβάστε εδω

Boul_boul

Καθημερινή ενημέρωση για όσα συμβαίνουν στην Άνδρο, με ιδιαίτερη έμφαση στο χωριό Λειβάδια. Ἄννα Μ. Βούλγαρη

215 Σχόλια

  1. κου πε πέ1/4/09 12:43 π.μ.

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!

    Ο ΑΠΡΙΛΗΣ ΕΦΤΑΣΕ
    ΕΜΠΡΟΣ ΒΗΜΑ ΤΑΧΥ
    ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ
    ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ!

    ΝΑ, ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΚΟΥΛΑ...

    ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΪΟ!

    ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ, ΚΟΥΛΑ!!!
    ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,
    ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ...
    ΜΗ ΣΠΑΣΕΙ Η ΚΟΥΝΙΑ
    ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΡΑΓΕ, ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕ Ο YALOM...
    ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΠΝΙΑ?

    YALOM, YALOM,
    Μμμμιαμμ-μμμιαμμμ,
    θέλω να φάω ...ΥΠΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. GAROUFALIA MOU TI EXEIS KORITSI MOU, GIATI TOSO PESMENH?????????. PAAAAAANO TO KEFALI PARAKALOOOOOO!!!!!!!!!! POS PIGANE TA XIROSFAGIA? H KAHMENH H GOGO EFIGE META MOUSIKHS EMATHA, PES TIS A...S THELOME LOUKANIKA!!!!!FILAKIA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kalimera se olous . sas efxaristo mesa ap tin kardiamou yia ta xronia pola . valame alon ena xrono stim blati , den vargiese de to vazo kato . leigi xavadia leigi anestisia kai leigi trela tha tin vgalome

    kitaza tis koresmou pou mou tragoudagane happy birthday kai elega pos perasan ta xronia . kala na eimaste kai eigia

    kalo mina na exome paidia

    koulouritia eimoun etimos na se paro tilefono poles apousies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. K.P.P. yiati arostises to extra souvlaki se pirakse xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. GIASOU DIMITRI,TO KSERO ALA TIN PERASMENH EYDOMADA EIMOUN STIN EKKLISIA KATHE MERA KAI KSEREIS POSO MAKRIA EIMAI,EXO BLEKSEI ME TIN AHEPA,TIN PHILOPTOHO,FESTIVAL,MEETINGS,KAI EHO HASEI TON BOUSOULA XAXAXA..!!!!!!!.TIN TRITI FTIAXNOME [KEFTEDES]NA DEIS KLAMA ME TA KREMIDIA XA XA XA .......... BLOGOPAIDA DEXOMASTE VOHTHIA, ELATE THA PERASETE ORAIA,EXOME FAGITO, KAFE, GLYKA,ASTIA!!!!!!!GELIA, KAI FEYGI H DOULIA XORIS NA TO KATALAVOME!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. KALO MHNA SE OLOUS, PROSEKSTE NA MHN SAS GELASOUN, EINAI H HMERA POU EPITREPONTE TA PSEMATA, TO NOUSAS LIPON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. GAROUFALIA, TO KALOKAIRI THA TA POUME,SSSSSSSSSSSSS, MILIA SE KANENAN, O.K.?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα σε όλους. ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ το έτερον ήμισυ ευχαριστεί για την συνταγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΣΥΣΤΑΤΗ1/4/09 8:55 π.μ.

    Καλημερα και καλο μηνα.Εδω ο Απριλης ηρθε με συννεφια.
    Koulouritsa 6000 κουλουρακια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΕΦΟΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΥΤΥΧΙΑ1/4/09 9:18 π.μ.

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜ ΕΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?ΣΕ 19 ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ? ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γαρουφαλιά1/4/09 9:27 π.μ.

    Καλημέρα και Καλό μήνα. Σε ευχαριστώ Καψοράχη για τις συμβουλές, προσπαθώ να σκέφτομαι και εγώ έτσι, αλλά μένω στην προσπάθεια. Πάντως σήμερα είμαι καλά!!
    Γειά σου Κουλουρίτσα, πως πάει η κούραση? Λες να πίνομε καφέ παρέα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα και Καλό Μήνα.
    Πρωταπριλιά σήμερα. Προσέξτε μην σας κοροϊδέψουν.
    Τα λέμε σε λίγο πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καποιος στα χοιροσφαγια(δεν λεω ονομα,εγω καρφι δεν ειμαι)ηπιε ενα βαρελι κρασι μονος του και μετα βγηκε και βολτα παραλια για ποτο....και για να μην βρομαει καπνιλα στην κοπελια με την οποια συναντηθηκε σε γνωστο μαγαζι ειχε axe στο αμαξι του και ψεκαστηκε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!!ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΘΑ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΠΙΟ ΚΑΛΑ,Ο ΧΡΟΝΟΣ, Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ!!!KOULOYRITSA ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑ???6.000ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ????ΠΟΣΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΛΑΘΑΤΕ??????ΝΑΝΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. FAOUDI GΙΑ ΠΟΙΟΝ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΜΠΑΝΑ??????ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!ΕΧΕΙΣ ΦΩΝΗ,ΤΑΠΕΡΑΜΕΝΤΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ!!!!!!!!!ΤΟ ΑΧΕ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ Η ΕΤΥΧΕ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΖΕΙΣ,ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ"

    "ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΠΙΕΙΚΕΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΑ,ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΙΑ,ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΝΟΥ ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΕΣ,ΑΠΟΤΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΚΙΕΣ"

    ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ YALOM.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος1/4/09 1:42 μ.μ.

    YALOM YALOM μες τη σαλα..τα μιλησαμεεεεε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ,ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ!!!!
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος1/4/09 1:52 μ.μ.

    εμας ποιος θα βοηθησει κουτρουλο μου!!!!!
    το χασαμε το μυαλο πατριωτηηηηηη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μεσημέρι σε όλους.
    Φαούδι καρφί δεν είσαι, την ταβανόπροκα την έριξες.
    Αντρέα ακούς; Για σένα χτυπάει η καμπάνα. Και τι καμπάνα!

    Παιδάκια, αύριο πάλι.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γαρουφαλιά1/4/09 2:24 μ.μ.

    Γειά σου Κουτρουλό που διαβάζεις Yalom πάντως εγώ δεν έχω καταφέρει να τον διαβάσω. Με κουράζει, δεν έχω την υπομονή πιά. Ειμαι του πιό ελαφριού διαβάσματος.
    Allodaph λέω να περπατήσω σήμερα, θα τα καταφέρω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ,ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ,ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΑ ΠΡΟΤΙΜΏ ΠΙΟ ΑΝΑΛΑΦΡΑ ΒΙΒΛΙΑ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΟΤΙ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ "ΛΑΠΤΟΠΙ" ΜΟΥ ΠΙΟ ΠΟΛΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στη Νέα Υόρκη άνοιξε ένα καινούργιο κατάστημα μόνο για κυρίες οι οποίες μπορούν να πάνε και να διαλέξουν σύζυγο.
    Στην είσοδο υπάρχει μια πινακίδα με τους κανόνες λειτουργίας του καταστήματος όπου γράφει:


    ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΤΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΙ ΟΡΟΦΟΙ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΑΥΞΑΝΕΙ ΚΑΘΩΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΤΕ.

    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΦΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΟΡΟΦΟ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.


    Μια κυρία λοιπόν μπαίνει στο κατάστημα για να βρει σύζυγο.

    Στον πρώτο όροφο βλέπει μια πόρτα και μια πινακίδα που έγραφε:

    1ος ΟΡΟΦΟΣ: ΑΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΙΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.

    Ωραία, λέει η κυρία και προχωράει στο δεύτερο όροφο όπου η πινακίδα γράφει.

    2ος ΟΡΟΦΟΣ: ΑΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΙΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

    "Μπράβο" λέει η κυρία "αλλά θέλω περισσότερα" και αποφασίζει να ανέβει στον τρίτο όροφο.
    Η πινακίδα του τρίτου ορόφου γράφει:

    3ος ΟΡΟΦΟΣ: ΑΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΙΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΜΦΑΝΙΣΙΜΟΙ.

    Η κυρία ενθουσιάζεται αλλά είναι αποφασισμένη να συνεχίσει.

    Στον τέταρτο όροφο η πινακίδα γράφει:

    4ος ΟΡΟΦΟΣ: ΑΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΙΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΜΦΑΝΙΣΙΜΟΙ ΚΑΙ ΒΟΗΘΑΝΕ ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ.

    "Χριστέ μου" σκέφτεται "πως να αντισταθώ" αλλά προχωράει στον πέμπτο όροφο όπου η πινακίδα γράφει:

    5ος ΟΡΟΦΟΣ: ΑΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΙΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΜΦΑΝΙΣΙΜΟΙ, ΒΟΗΘΑΝΕ ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΙ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ.

    Μπαίνει σε πειρασμό να σταματήσει αλλά τελικά συνεχίζει στον έκτο όροφο όπου η πινακίδα γράφει:

    6ος ΟΡΟΦΟΣ: ΕΙΣΤΕ Η ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ Νο: 31456012 ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΟΡΟΦΟΥ.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΡΕΣ Σ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΡΟΦΟ.
    ΑΥΤΟΣ Ο ΟΡΟΦΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΨΩΝΙΣΑΤΕ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

    Στο αντίστοιχο κατάστημα για άνδρες στην απέναντι πλευρά του δρόμου οι πινακίδες γράφουν:

    1ος ΟΡΟΦΟΣ: ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ Sex.

    2ος ΟΡΟΦΟΣ: ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ Sex ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ.

    Τον 3ο, 4ο, 5ο και 6ο όροφο δεν τους επισκέφτηκε ποτέ κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΥΤΥΧΙΑ1/4/09 3:38 μ.μ.

    ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΘΑ ΠΑΜΕ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΩ ΕΥΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος1/4/09 3:44 μ.μ.

    πως θα πατε ρε κοριτσια?κομματακι μακρια δεν ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. KALOSAS APOGEYMA APO TO SYNEFIASMENO N.J. GAROUFALIA MOU KAI TOU XRONOU XI XI XI, MAKARI NA ERXOMOUN ALA DEN TO VLEPO. ASYSTATH, ALLODAPH,TA GLYKA KAI TA FAGITA TA POULAME STO FESTIVAL POU KANOME,MAZEVOMASTE 20 ME 30 GYNAIKES KATHE TRITI KAI TA FTIAHNOMAI,KAI OLA TA XRIMATA PANE STIN EKKLISIA, THA ERTHETE TIN TRITI???????? FTIAXNOME KEFTEDES MMMMMMMM.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΑΛΕΥΩ ΜΕ ΤΟ LAPTOPI ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ...
    ΘΑ ΤΟ ΣΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣΩ ...
    KOULOURITSA 6000 ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ ΜΩΡΕ ΜΠΡΑΒΟ ΧΑΡΑΣ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σαργέ πάρε φαραώ και bigattini και φύγαμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. kai ta ala misa lefta stin arxiepiskopi yiafto oles oi ekklisies edo klegode

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. H DIKIA MAS DIMITRI DEN ANIKI , EIMASTE AYTOKEFALH, DEN KSERO H DIKIA SAS.!!!!!!!!!!!!!!!!. MILISA ME TIN FAOUDOMANA,MOU EIPE TA NEA TIS EKDROMHS KAI POSO WRAIA PERASATE,BRAVO PANTA SE TETIA, H ZOH THELH GLENTI GIATI PERNOUN TA XPONIA POLYYYYY GRHGORA KAI OTAN TO DIAPISTOSOUME EINAI[TOOOO LATE]. PANTOS STIS FOTO EIDA POLLA PROSOPA GNOSTA KAI AGAPHMENA,POLLA KOULOURIA FANOUROPITTES[VOITHIASOU ELENAKI]KAI NA PERNATE PANTA KALA!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΑΝΕΚΔΟΤΟ
    from Το Τεφτέρι

    Μια ξανθιά ήθελε να πιάσει δουλεία σε μια επιχείρηση, για να την δοκιμάσουν της έκαναν μερικές ερωτήσεις γενικού γνώσεων τύπου.

    1) Ποσά χρόνια κράτησε ο 100 ετης πόλεμος ;

    α) 116

    β) 99

    γ) 100

    δ) 110

    Α δεν ξέρω λέει η Ξανθιά

    2) Ποιο μήνα γιορτάζουν οι Ρώσοι την επανάσταση του Οκτωβρίου ;

    α) τον Αύγουστο

    β) τον Οκτώβριο

    γ) τον Νοέμβριο

    δ) τον Ιανουάριο

    αχ καλέ δεν ξέρω

    3) Πως λεγόταν ο Βασιλιάς της Αγγλίας Γεώργιος ΙV;

    α)Γεώργιος

    β)Εδουάρδος

    γ)Κάρολος

    δ)Αλβέρτος

    Που να ξέρω

    4)Απο πιο Ζώο πήραν οι Κανάριοι Νήσοι την Ονομασία τους ;

    α)την Φώκια

    β)το Aλογο

    γ)το Καναρίνι

    δ)τον Σκύλο

    Δεν ξέρω

    5)Σε πια Χώρα ανακαλύφτηκε το καπέλο τύπου Παναμά ;

    α)στον Παναμά

    β)στην Αργεντινή

    γ)στο Εκουαδόρ

    δ)στο Μεξικό

    δεν γνωρίζω.

    Φυσικά δεν της έδωσαν την θέση και την έδιωξαν κακήν κακώς

    Εσείς γελάσατε με την ξανθιά και φυσικά ξέρετε όλες της απαντήσεις σωστά?



    1)Ο 100 ετης πόλεμος κράτησε 116 χρόνια 1337 έως 1453

    2) Οι Ρώσοι γιορτάζουν την Οκτωμβριανή επανάσταση στης 7 Νοέμβριου

    3) Ο Βασιλιάς Γεώργιος IV λέγονταν Αλβέρτος, άλλαξε το όνομα του το 1936

    4) Οι κανάριοι Νήσοι πήραν την ονομασία τους απο το σκύλο Λατινικά

    5) Το καπέλο τύπου Παναμά ανακαλύφθηκε στο Εκουαδόρ


    Θα περνάτε εσείς την θέση στην Επιχείρηση ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος1/4/09 8:55 μ.μ.

    Καλησπέρα!
    bool σε ζηλεύω απίστευτα!
    με την καλή έννοια βεβαίως!
    Έχω λυσσάξει αυτή τη στιγμή!Η κεφάλα μου β΄βαίως φταίει που δεν πήγα απ' τις 4 να πιάσω στασίδι (ή έστω να φέρω το σκαμπουδάκι μου μαζί όπως θα κάνουν οι γιαγιές μεθαύριο στη Θεοσκέπαστη).
    Δημήτρη να τα εκατοστήσεις και να χαίρεσαι την οικογένεια σου
    Βοοl θέλω λεπτομέρειες απ'τη διάλεξη

    Κουντούμετρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΦΥΣΙΚΗ ΖΕΣΤΗ ΕΧΕΙ ΕΞΩ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ... ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΞΑΝΘΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. καψοραχη1/4/09 9:08 μ.μ.

    καλησπερα κουτρουλο μου,καλησπερα κουντουμετρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΔΕΛΦΗ ... ΝΑ ΚΛΑΨΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΧΕ ΧΕ ΧΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος1/4/09 9:12 μ.μ.

    Καλησπέρα Καψοράχη και Κορίνα!
    Λέτε να πέσει ο ουρανός στα κεφάλια μας;

    Κουντούμετρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΤΙ ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ!!!ΣΚΕΤΗ ΤΡΕΛΑ.ΕΧΩ ΕΝΑΝ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΥΝΤΟΥΜΕΤΡΟ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ...
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ Η ΖΕΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΕΥΤΥΧΙΑ1/4/09 9:15 μ.μ.

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΛΛΟ ΕΛΕΓΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΣΤΟ ΠΟΝΗΡΟ..... ΧΕΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ...
    ΒΓΗΚΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΜΕ ΒΟΥΤΗΞΕ Η ΖΕΣΤΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ... ΟΛΑ ΚΑΛΑ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΑΛΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΕΣ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΖΕΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΒΑΡΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ...ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΕΥΤΥΧΙΑ1/4/09 9:17 μ.μ.

    ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ, ΤΟ ΠΡΩΙ ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΕΒΑΛΕ ΨΥΧΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. καψοραχη1/4/09 9:18 μ.μ.

    μπερδευομαι η μπερδεψιαρα!
    γιατρε μου!
    γεια σου Ευτυχια!
    ναι αρρωστημενος καιρος! εχεις την εντυπωση οτι κατι καθεται στο στηθος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΙΔΕΣ ΕΥΤΥΧΙΑ,ΑΛΛΟΣ ΑΕΡΑΣ ΕΚΕΙ.Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΠΙΟ ΑΝΕΚΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΟΝΗ ΑΛΛΑ Η ΖΕΣΤΗ ΠΟΛΥ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καψοραχη1/4/09 9:20 μ.μ.

    αυτος που καθεται στο μαρμαρενιο στηθος μου να σηκωθει αμεσως!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΘΟΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΓΡΑΦΕΣ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. καψοραχη1/4/09 9:20 μ.μ.

    μπηκε Απριλης γιατρε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος1/4/09 9:21 μ.μ.

    Άτιμη Ζαχάρα!
    Να σου πω Κουτρουλό με ενοχλεί αλλά από την άλλη μυρίζουν οι νεραντζιές -αν δεν κάνω λάθος- και αυτό μου θυμίζει Πάσχα και Άνδρο και παρά το κλειστοφοβικό κλίμα νιώθω ότι κοντεύουν οι μέρες και θα παρω πάλι τη δόση μου από νησί και έρχομαι στα ίσα μου τελοσπάντων!

    Κουντούμετρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΜΠΗΚΕ ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΗ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΡΕΥΝΑ ΠΗΡΑΜΕ ΡΕΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΛΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. καψοραχη1/4/09 9:24 μ.μ.

    κουντουμετρο(οντως ειναι μεγαλο εγω θα σε λεω κουντου!η καλυτερα ντου που μου αρεσει!)ποτε φευγεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΚΟΥΝΤΟΥΜΕΤΡΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ .ΟΙ ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΠΟΥ ΞΕΠΗΔΑΝΕ ΦΕΡΝΟΥΝ ΜΝΗΜΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΟΦΕΡΤΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΟΥΝΤΑΔΑ.ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ,ΦΡΑΓΚΟΚΟΡΑΚΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΕΥΤΥΧΙΑ1/4/09 9:26 μ.μ.

    ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑ ΠΑΣΧΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ?ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΚΟΣΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΟΡΙΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΣΠΑΣΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΡΗΚΑΝ ΝΕΚΡΗ.ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΤΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. καψοραχη1/4/09 9:26 μ.μ.

    εγω θα ερθω να ειμαστε καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΕΡΘΩ ...ΜΟΝΟ 3 ΜΕΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΒΡΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΟ ΤΡΑΒΑΝΕ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΩΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. καψοραχη1/4/09 9:28 μ.μ.

    ειμαι η κουκουλοφορα νονα του ΝΤΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. καψοραχη1/4/09 9:29 μ.μ.

    γιατρε! μη ταζεις εγω θα το πιστεψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΗΤΑΝ ΤΟ "ΤΡΕΙΛΕΡ"{ΕΤΣΙ ΤΟ ΛΕΝΕ?}ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ.ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΧΕ ΧΕ ΧΕ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΟ ΗΤΑΝ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΘΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΣΠΑΡΤΙΕΣ ΝΑ ΜΟΣΧΟΜΥΡΙΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. καψοραχη1/4/09 9:30 μ.μ.

    ατιμουτσικο γιατρουδακι!

    το βαφτιστηρι μου τσαντιστηκε!πως θες να σε λεω καλο μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος1/4/09 9:31 μ.μ.

    Καψοράχη
    η περίπτωση μου είναι δύσκολη διότι το πρόγραμμα λέει ότι δουλεύω Μεγάλη Τρίτη πρωί και τέρμα αλλά αν τη δώσει σε κανέναν συνάδελφο να πάρει ασθένεια όλως τυχαίως και εντελώς ενδεχομένως αδικαιολόγητα, τι κάνει τότε το κουντούμετρο?
    ΜΕΣΑ το κουντούμετρο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. καψοραχη1/4/09 9:32 μ.μ.

    κουτρουλο ραντεβου στην εκκλησια Μ.Παρασκευη και μετα στις Φωφως να το καψουμε με...φασολαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΑΔΕΛΦΗ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ Ο ΧΑΜΟΣ ΑΛΛΑ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΟΤΑΝ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΗΡΙΑΛ ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΦΑΣΟΛΑΔΑ ? ΧΜ ΧΜ ΧΜ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. καψοραχη1/4/09 9:33 μ.μ.

    Κουντουμετρο...να "αρρωστησεις"και εσυ!

    (ο.κ κουντουμετρο θα σε λεω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΕΓΩ ΘΑ ΤΗΝ ΛΕΩ ΝΤΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΝΤΟΥ ΒΡΕ ΝΤΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. καψοραχη1/4/09 9:34 μ.μ.

    ελα ρε γιατρε! ωραια θα ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. καψοραχη1/4/09 9:35 μ.μ.

    τελικα και εγω....ντου θα σε λεω! χι χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΕ ΒΑΖΕΙΣ ΜΠΡΕ ΑΔΕΛΦΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος1/4/09 9:36 μ.μ.

    Με τη συχνότητα που ανακράζετε όλοι ντου εδώ μέσα θα το πάρω πάνω μου καψοράχη και θα νομίζω ότι μιλάτε για μένα κα θα καταλήξεις με ένα πολύ ψωνησμένο βαφτιστήρι !!!


    Ντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. καψοραχη1/4/09 9:36 μ.μ.

    σκεψου το!παρε και το καζανακι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΥ ΜΕΓΑΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. καψοραχη1/4/09 9:38 μ.μ.

    Ντου γλυκο μου!θα καταλαβεις ΣΙΓΟΥΡΑ ποτε θα ειναι για σενα!
    οταν με πιανει το εξεγερμενο μου "φαινεται"! χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΗΣ ΦΩΦΩΣ ΦΥΣΙΚΑ.ΚΑΘΕ Μ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΕΚΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. καψοραχη1/4/09 9:38 μ.μ.

    γιατρε μου μπορεις να με λες οπως θες!χαλαλι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. καψοραχη1/4/09 9:39 μ.μ.

    Ο.Κ κουτρουλο εκλεισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος1/4/09 9:39 μ.μ.

    Πες τα βρε Κορίνα!
    Και με έχει φάει η ανασφάλεια!

    Κουντούμετρο ή Ντου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΑΔΕΛΦΗ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ... ΑΔΕΛΦΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΚΑΛΑ ΛΕΣ ΚΟΡΙΝΑ,ΜΕΓΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΝΤΟΥ ΒΡΕ ΕΙΠΑΜΕ ... ΝΤΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. καψοραχη1/4/09 9:41 μ.μ.

    Ντου!θα σου παρω και λαμπαδα ως νονα!!!!!!!τι χρωμα θες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΟΧΙ ΜΗ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ...
    Η ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. καψοραχη1/4/09 9:42 μ.μ.

    καποιος ειναι πισω απο την κουρτινα!λες να ειναι το αφεντικουλι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΜΗ ΜΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΩΡΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΨΕΥΔΟΝ.ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΥ ΕΨΑΧΝΑ ΑΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΑ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ... ΞΑΝΘΙΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. καψοραχη1/4/09 9:44 μ.μ.

    για κοιτα και εσυ...με τροπο...σσσσσ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ ΠΟΛΥ...
    ΠΕΣ ΚΑΤΙ ΤΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΑ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΜΠΑ Ο ΑΕΡΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. καψοραχη1/4/09 9:45 μ.μ.

    μαλλον διμετρη θα σε ελεγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΦΑΡΔΗ ΘΑ ΜΕ ΕΛΕΓΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος1/4/09 9:46 μ.μ.

    Κουκουλοφόρα νονα κάτι αναρχικό δεν έχω προτίμηση σε χρώμα

    Ντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. καψοραχη1/4/09 9:46 μ.μ.

    λες ο αερας?....μπορει! θα δειξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΜΑΥΡΗ ΛΑΜΠΑΔΑ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. καψοραχη1/4/09 9:47 μ.μ.

    οκ Ντου!αστο στην νονα!
    φουτερακι με κουκουλα δωρο και μπουκαλι που αντι στουπι θα εχει κερακι! σουπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος1/4/09 9:48 μ.μ.

    με το παλαιστηνιακό φουλάρι;

    Ντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. καψοραχη1/4/09 9:48 μ.μ.

    λες να εχει τετοια το Τζαμπο? χμμμ χμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΦΩΝΑΖΑΝΕ "ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. καψοραχη1/4/09 9:50 μ.μ.

    λαμπρη ιδεα! μπραβο Ντου παιδι μου!και παλαιστινιακο φουλαρι στο μπουκαλι! σουπερ,σουπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. καψοραχη1/4/09 9:50 μ.μ.

    ποιοι παιζουν ρε παιδια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ανώνυμος1/4/09 9:51 μ.μ.

    Ποιος νικάει;

    Ντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. καψοραχη1/4/09 9:52 μ.μ.

    κατι τετοιες στιγμες θα ηθελα να ημουν στο γηπεδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΚΑΝΕΙΣ ,ΠΑΙΖΟΥΝ 20΄ΜΟΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. καψοραχη1/4/09 9:53 μ.μ.

    .....και να ειχα διπλα μου τον Κουγια! χι χι χι χι!

    και να φορουσα τα αρβυλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΣΕ ΒΟΛΕΨΕ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΕΤΣΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Ανώνυμος1/4/09 9:54 μ.μ.

    Άκυρο το προηγούμενο


    Ντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΑΥΤΟΝ ΑΦΗΣΕ ΤΟΝ ΣΕ ΜΕΝΑ ΦΟΡΑΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Ανώνυμος1/4/09 9:56 μ.μ.

    Ναι Κορίνα γράφω που γράφω αργά σκέψου με το παρατσούκλι πόη ώρα έκανα


    Ντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. καψοραχη1/4/09 9:56 μ.μ.

    στον αφηνω γιατρε! αλλωστε εσυ θα τον κρατουσες για να του περασω το κλυσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΕΜ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΝΤΟΥ ... ΝΤΟΥ ΒΡΕ ΝΤΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΔΙΠΛΗ ΔΟΣΗ ΤΟΥΡΜΠΟ ΠΟΤΑΣΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Ανώνυμος1/4/09 9:58 μ.μ.

    Κανονίστε το κλύσμα χωρίς βαζελίνη
    Ντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Η Κ.Π.Π ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ ? ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΑΡΡΩΣΤΟΥΛΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. καψοραχη1/4/09 9:59 μ.μ.

    ...και το αρβυλο μαζι! χα χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ Η ΕΘΝΙΚΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΓΡΑΨΩ!!!!!!KOUTROULO ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΦΩΦΩ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ!!!!ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟ ΠΟΥΛΜΑΝ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΟΡΘΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ?????Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΣΙΟΣ,ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 22 ΒΑΘΜΟΥΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΚΑΙΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΣΙΓΑ ΜΗ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΑΖΕΛΙΝΗ ΟΥΤΕ ΕΚΕΙΝΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΕΤΟΙΟΝ Κ..Ο ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. καψοραχη1/4/09 9:59 μ.μ.

    και την ΚΠΠ χασαμε και το αφεντικουλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. καψοραχη1/4/09 10:02 μ.μ.

    αλλοδαπη μου στο πουλμαν ειχα ενα μωρουλι μαζι και ζαλιστηκε στις στροφες! εκει μολις εχω ξανανεβει στο πουλμαν και διηγουμαι στους αλλους πως εγινε καλα! χι χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Ανώνυμος1/4/09 10:04 μ.μ.

    Μη τρομάζεις Αλλοδαπή σύννεφο είναι θα περάσει


    Ντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. καψοραχη1/4/09 10:05 μ.μ.

    γκοοοοολ!!!!!ενα για την χαρη της Παλαιστινης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. καψοραχη1/4/09 10:05 μ.μ.

    και αλλο για την Παλαιστινη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. καψοραχη1/4/09 10:06 μ.μ.

    παρα τριχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Ανώνυμος1/4/09 10:06 μ.μ.

    Χαμός θα γίνεται στο Παγκρήτιο

    Ντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΤΗΝ ΜΑΝΤΗΛΑ ΒΑΛΕ ΓΙΑ ΓΟΥΡΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ΕΔΩ ΒΑΡΑΝΕ ΒΑΡΕΛΩΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. καλησπέρα στην παρέα καλό μήνα να έχουμε!
    αντε γιατί αν συνεχίσει άλλη μια μέρα έτσι η σκόνη και η συνεφιά και η τρέλλα ποσών απο αυτή....θα λαλήσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΒΡΕ ΒΡΕ ΣΑΝ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. καψοραχη1/4/09 10:09 μ.μ.

    που ησουν Φλω μου? μας ελειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. POY EISASTE?????ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ,ΜΙΑ ΑΡΡΩΣΤΟΥΛΑ ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΕΙΜΑΙ!!!ΜΠΗΤΕ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. καψοραχη1/4/09 10:10 μ.μ.

    εδω ειμαστε αλλοδαπη μου! ηρθε και η Φλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΣΥ ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΑΡΡΩΣΤΟΥΛΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ,ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ALLODAPH ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΛΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. καψοραχη1/4/09 10:12 μ.μ.

    κουτρουλο αγνοειται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. τι έγινε βρε παιδιά ποιός μας μάτιαξε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΒΛΕΠΕΙ ΑΓΩΝΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Ανώνυμος1/4/09 10:13 μ.μ.

    Γεια σου Πασταφλώρα μάλλον βλέπουν όλοι το ματς


    Ντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. καψοραχη1/4/09 10:13 μ.μ.

    γραψε λαθος!


    αφεντικουλιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. καψοραχη1/4/09 10:14 μ.μ.

    καλε εδω ειμαστε ολοι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΕΛΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΣΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ? ΧΜ ΧΜ ΧΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΔΕΣΗ.ΑΡΓΕΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. καψοραχη1/4/09 10:15 μ.μ.

    ελα αφεντικο γιατι θα φτιαξουμε σωματειο συνδικαλιστικο και την εβαψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ντου καλοσώρησες ωραίο είνα η νονά έχει δίκιο αλλά το κουντούμετρο τί είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΕΓΩ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΑΛΕΥΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ... ΑΚΟΥ ΑΡΓΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Ανώνυμος1/4/09 10:16 μ.μ.

    Εδώ προσωπικό ασφαλέιας!!!
    Θα κρατήσω το οχυρό Κορίνα

    Ντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. καψοραχη1/4/09 10:17 μ.μ.

    αξιο βαφτηστηρι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ΤΩΡΑ ΗΣΥΧΑΣΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΤΟΥ? ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Ανώνυμος1/4/09 10:17 μ.μ.

    Ή θα θεωρηθώ απεργοσπάστης;


    Ντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΛΕ ΟΣΟ ΕΛΕΙΠΑ?ΠΙΟ ΟΧΥΡΟ?ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ?
    ΝΤΟΥ ΘΕΣ ΒΟΗΘΕΙΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. καψοραχούλα τα έμαθες τα δικά μας σήμερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ΚΑΛΑ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΕ ΕΛΕΓΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΓΩΣΩ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΟ ΜΩΡΟ ΣΟΥ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ,ΑΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΜΙΑ ΡΟΥΜΑΝΑ??ΒΟΥΛΓΑΡΑ???ΡΩΣΙΔΑ???ΝΑΤΟΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙ!!!!!!!!!ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΤΟΥ ΑΦΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΕΣΥ ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ,ΑΛΛΑ ΕΧΘΕΣ 5&30 ΣΤΟ ΝΕΙΜΠΟΡΙΟ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΜΕ ΚΟΝΤΟΜΑΝΙΚΟ!!!!ΤΙ!!!ΖΗΛΕΥΕΤΕ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Ανώνυμος1/4/09 10:19 μ.μ.

    Νονά περιμένω να δω την εκτίμηση σου να εκφράζεται σε στρίνες

    Ντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. καψοραχη1/4/09 10:19 μ.μ.

    ποτε απεργοσπαστης ενα βαφτηστιρι της καψοραχης! απλα θα φυλας το μαγαζι!

    τι Φλω???????τι?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. καψοραχη1/4/09 10:20 μ.μ.

    και στρινες και δωρα και λαμπαδες...τι κουκουλονονα ειμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Ανώνυμος1/4/09 10:21 μ.μ.

    Κουτρουλό κάθε βοήθεια δεκτή συστρατεύσου και συ στο σκοπό μας!


    Ντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. καψοραχη1/4/09 10:21 μ.μ.

    αλλοδαπη!!!ΜΟΝΟ ΤΟΥ θα τον αφησω!αντε και με ανοιχτη την τηλεοραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. ΣΑΝ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. μια off και δύο έτοιμες δεν τα έμαθες?τόσοι άνθρωποι χωρίς δουλεία?
    και αύριο απεργία....?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. καψοραχη1/4/09 10:22 μ.μ.

    Φλωωωωωωω!!!!!! τι παιδι μου πες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Ανώνυμος1/4/09 10:23 μ.μ.

    και δεμένο καψοραχονονα!!!


    Ντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. καψοραχη1/4/09 10:23 μ.μ.

    δεν καταλαβα Φλω....τι εννοεις?δεν εμαθα τιποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. ΝΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΦΥΛΑΕΙ Ο ΦΑΤΣΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. καψοράχη την επόμενη φορά θα αφήσουμε τον φάτσα να τον φυλάει!
    σιγά μην τον αφήσουμε με ρωσίδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. καψοραχη1/4/09 10:25 μ.μ.

    καλη ιδεα! να τον προσεχει ο Φατσας!

    Ντου! μη μου βαζεις ιδεες!! χμμμ χμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΛΛΕΣ 2 ΣΩΣΤΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Ανώνυμος1/4/09 10:26 μ.μ.

    Πονηρές;;;;


    Ντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. καλά δεν το πιστεύω συννενοημένες είμασταν!
    καψοραχούλα εος τέλος και γενική σε δέσμευση και ασπίδα με 2 μύρια πρόστιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. καψοραχη1/4/09 10:27 μ.μ.

    Φλω η ΕΟΣ εκλεισε? οι αλλες ποιες ειναι?
    να...αυτα ειναι τα δυσκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. καψοραχη1/4/09 10:28 μ.μ.

    αμαν Φλω μου εφτιαξες την βραδια!
    ξερεις εμεις με Ασπιδα χοντρη σχεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. καψοραχη1/4/09 10:29 μ.μ.

    ...ΚΑΙ πονηρες Ντου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΧΟΥΝ ΞΑΜΟΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. και να σκεφτείς ότι παρακαλούσα καποιο γνωστό να με πάρει στη ΕΟS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. για την αυριανή απεργία κανένα σχόλιο?
    καψοράχη θα πας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. καψοραχη1/4/09 10:30 μ.μ.

    ευτυχως Φλω!

    καλα κουνουπια ειχαμε εμεις και τον Χειμωνα!λογω παρκου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. ΚΑΛΑ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ ΛΟΓΩ ΓΟΗΤΑ ΓΛΥΚΟΑΙΜΑΤΟΥ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. καψοραχη1/4/09 10:33 μ.μ.

    Φλω απο τα 25 ατομα θα κατεβαιναμε 3!!!!!!!!!!!!!
    δυσκολοι καιροι ο κοσμος φοβαται! αυτο ηθελαν αυτο πετυχαν!να φοβομαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΠΑΩ ΓΙΑ ΔΙΒΙΔΙ ... ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. καψοραχη1/4/09 10:33 μ.μ.

    ρε συ Κορινα πως δεν το ειχα σκεφτει!δικιο εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν επιτρέπονται νέα σχόλια.*

Νεότερη Παλαιότερη