Για ένα τόσο σοβαρό θέμα, ελάχιστοι στην αίθουσα, ελάχιστοι παρακολούθησαν την ζωντανή μετάδοση. Αύριο, μεθαύριο τα πληκτρολόγια θα πάρουν φωτιά από τις απόψεις των απόντων!
Για να μην πω πως θα έπρεπε να είναι γεμάτο και το προαύλιο του ΓΕΛ!
Για να μην πω πως θα έπρεπε να είναι γεμάτο και το προαύλιο του ΓΕΛ!
Παρουσίαση της επιστημονικής μελέτης του ΕΑΓΜΕ. Την παρουσίαση θα πραγματοποιήσει ο Καθηγητής κ. Π. Σαμπατακάκης πλαισιωμένος από διακεκριμένη ομάδα επιστημόνων
Πολύ σωστή ή τοποθέτηση της γράφουσας. Πολύ θλιβερή η εικόνα και δυστυχώς η πραγματικότητα. Ας διατηρήσουμε την ελπίδα ότι η χθεσινή εσπερίδα που παραμένει στο κανάλι του Δήμου στο YouTube θα αυξήσει τα views. Ήταν μία διοργάνωση η οποία έδωσε την ευκαιρία για την παρουσίαση της μελέτης που απαντά σε κάθε ερώτημα. Μία μελέτη που αφορά τις γεωτρήσεις, την αφαλάτωση, το νερό γενικότερα και όλα όσα ερωτηματικά έχουμε κατά καιρούς επί του θέματος, απαντημένα. Μία μελέτη πολύτιμος Οδηγός για την παρούσα αλλά και τις μελλοντικές δημοτικές αρχές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα στα όμορφα λιβάδια από την βροχερή Νέα Υόρκη
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Άννα πολύ σωστά τα γραφείς και έτσι Τα φτωχά μυαλά φοβούνται να μην τους κόψουν το νερό Που ποτίζουν τα χωράφια τους